Tuesday 20 May 2014

Get Clean Water Pitcher

Bila bercakap pasal pentingnya minum air kosong...saya pasti akan berasa sangatlah guilty. Sebabnye? Sebab saya ni memang susah betul nak minum air kosong. Kalau dapat minum satu gelas satu hari pun dah kira pencapaian yang amat memberangsangkan. Kalau nak tau...saya hanya akan minum air yang berperisa. So memang jus kordial yang selalu diamalkan. Tapi lately ni rasa macam nak kena ubah sikit lah bab minum air ni. Memang dah timbul kesedaran lah konon. Actually yang buat saya susah minum air kosong ni sebab rasanye yang pada saya adalah tawar atau pahit. Entahlah...susah betul tekak ni nak terima air yang takde perisa langsung. Tapi semuanya bakal berubah. Terima kasih kepada...



Kalau nak tau...ni water pitcher keluaran Shaklee. Saya dah pun mula gunakan hari ni dan alhamdulillah tekak ni boleh terima rasa air yang dihasilkan oleh water pitcher ni. So hopefully azam saya untuk minum air kosong banyak-banyak seperti yang sering disarankan oleh pakar kesihatan akan menjadi kenyataan. Doakanlah saya ye. Pada sesiapa yang rasa berminat nak dapatkan water pitcher ni...bolehlah hubungi saya ok. Saya bersedia beri servis COD sekitar Subang Jaya dan Sunway.


No comments:

Post a Comment